Reklamačné podmienky
1.
Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok popisuje bežnú
obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a predávajúcim...
Reklamačné oddelenie: Ing.
Branislav Németh, e-mail: postmaster@generaltrade.sk;
tel.č: +421 903 760 844
2.
Dĺžka záruky
Záručná doba začína plynúť dňom
prevzatia tovaru kupujúcim, t.j. dňom uvedeným v záručnom liste. Zákonná
záručná doba je všeobecne 24 mesiacov...
3.
Záručné podmienky
Kupujúcemu sa odporúča, aby
bezprostredne pri dodaní tovaru prekontroloval spolu s dopravcom stav
zásielky...
4.
Spôsob vybavenia reklamácie
V prípade, že tovar nie je pri
prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou
zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez
zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve...
5.
Spotrebný materiál
Záruka sa podľa zákona nevzťahuje
na opotrebenie spôsobené obvyklým užívaním veci a nemožno ju tak zamieňať so
životnosťou výrobku...
6.
Záručný servis
Na tovar predávaný s dlhšou zárukou
ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv bezplatný
servis. V prípade vady tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto tovar prijatý
do servisu a bude opravený alebo vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími
parametrami. Ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený
dobropis. Predávajúci sa zaväzuje takýto servis ukončiť v lehote 30 dní od
prijatia tovaru.